fredag 2. august 2013

Ny trapp


 
 
Jeg har egentlig forsømt meg litt på å vise fullførte prosjekter eller kanskje heller nesten fullførte prosjekter.
 
Her er den nye trappen vi fikk laget like før sommerferien.  Det er restene av den gamle hovedtrappen som har fått nye trinn i impregnert treverk.  Betongvangene ble malt hvite og det ble grunnmuren også.  Det ble mye koseligere enn den umalte grå muren begge deler hadde før.  Rekkverket går ikke helt inn til veggen, men det skal det nok bli en fiks på etterhvert.  Området i forkant er gravd opp og her skal det inn ny jord og nye heller.  I enden ønsker jeg meg et 'gitter' av samme sort som vi har under terassen og trappa på forsiden. Gitteret tenkte jeg kunne få skjule vedstabelen og annet rot.  Det vil også avgrense rommet litt. 
 
Det finnes ingen FØR bilder av dette prosjektet ettersom utgangspunktet var helt grusomt. 
 
Godt med alt som er ferdig :))


2 kommentarer:

Kommentarer er veldig hyggelig å motta.

Juni er her

Duftende syrin har tatt over etter liljekonvallen.  Berberisen konkurrerer litt på baksiden om å ha mest duft.  Det er sommer... Og fo...